GIB
O‘zbekiston Respublikasi Transport vazirligi huzuridagi inspeksiyas Transport nazorati inspeksiyasi
markaziy apparatining vakant lavozimlariga qo‘yiladigan
MALAKA TALABLARI
Temir yo‘l transporti va metropolitenda nazorat boshqarma boshlig‘i |
||
Mezonlar |
Umumiy malaka talablari |
|
Ma’lumot |
Oliy |
Kamida bakalavr darajasiga ega bo‘lishi lozim. |
Mutaxassislik |
Temir yo‘l transporti (turlari bo‘yicha) |
Tanlovning suhbat bosqichida nomzodlarning imkoniyatlari teng bo‘lgan taqdirda ilmiy daraja yoki ilmiy unvonga ega bo‘lgan nomzodlarga qo‘shimcha ball beriladi. Bunda qo‘shiladigan ball Tanlov komissiyasi har bir a’zosi tomonidan baholash mezonidan kelib chiqib suhbat natijasini qayd etish varaqasiga kiritiladi. |
Mehnat staji |
Sohada kamida 5 yillik amaliy mehnat stajiga ega bo‘lishi, shundan kamida 2 yili rahbarlik lavozimi bo‘lishi |
Temir yo‘l transportida soha va mutaxassisligi bo‘yicha kamida 5 yillik mehnat stajiga ega, shundan kamida 2 yili rahbarlik yoki boshqaruv lavozimidagi ish stajidan iborat bo‘lishi lozim. |
Davlat tilini bilishi |
Davlat tilini bilishi (O‘zbekiston respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat test markazi tomonidan davlat tilini bilish bo‘yicha daraja sertifikatiga ega bo‘lishi afzalliklar beradi) |
Suhbat jarayonida og‘zaki va yozma nutqda fikrlarini uzviy ifoda eta olishi lozim. Bunda Tanlov komissiyasi tarkibiga O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat test markazining Davlat tilini bilish bo‘yicha daraja sertifikatiga ega bo‘lgan xodimi a’zo sifatida kiritilib, u tomonidan baholanadi. Qo‘shiladigan ball Tanlov komissiyasi har bir a’zosi tomonidan baholash mezonidan kelib chiqib suhbat natijasini qayd etish varaqasiga kiritiladi. |
Xorijiy tilni bilish darajasi |
Xorijiy tillarni bilish darajasini belgilovchi milliy va xalqaro tan olingan sertifikatlarga ega bo‘lishi afzalliklar beradi |
Tanlovning suhbat bosqichida nomzodlarning imkoniyatlari teng bo‘lib qolgan taqdirda xorijiy tilni bilish darajasi belgilangan IELTS, TOEFL, IBT, CEFR kabi sertifikatlarning darajasiga qarab yuqori darajaga ega bo‘lgan nomzodlarga qo‘shimcha ball beriladi. Bunda qo‘shiladigan ball Tanlov komissiyasi har bir a’zosi tomonidan baholash mezonidan kelib chiqib suhbat natijasini qayd etish varaqasiga kiritiladi. |
Kompyuter savodxonligi |
Kompyuter texnologiyalaridan foydalanish bo‘yicha bilim va ko‘nikmalarga ega bo‘lishi, MS Office ilovalarining ofis to‘plami hamda Internet tarmog‘idan foydalana olishi |
Word, Excel kabi ilovalar hamda Internet tarmog‘ida ishlash bo‘yicha amaliy ko‘nikmalarga ega bo‘lishi lozim. Nomzodning test sinovi bosqichida AKT yo‘nalishida berilgan savollarga javobi suhbat jarayonida inobatga olinadi. Bunda test sinovi natijasi bo‘yicha qo‘yiladigan ball baholash mezonidan kelib chiqib suhbat natijasini qayd etish varaqasiga kiritiladi. |
Qo‘shimcha talablar |
Soha bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlarni bilishi, normativ-huquqiy hujjatlar bilan ishlash tajribasi, malakasini oshirganligi |
1. Temir yo‘l transporti sohasida harakat xavfsizligini ta’minlashga, tadbirkorlik sub’ektlarida nazorat tadbirlarini amalga oshirishga hamda korrupsiyaga qarshi kurashishga oid qonunchilik hujjatlarini bilishi va ularni amaliyotga to‘g‘ri qo‘llay olishi, qisqa muddatda katta hajmdagi materiallarni tahlil qilish va buning asosida tahliliy ma’lumot tayyorlash, ish jarayonini samarali boshqarish ko‘nikmasiga ega bo‘lishi. 2. Hujjatlar aylanmasi va ish yuritish bo‘yicha me’yoriy hujjatlarni, shuningdek ma’lumotlar bazasi va elektron xatlar bilan ishlash ko‘nikmasiga ega bo‘lishi. 3. Soha bo‘yicha oxirgi 3 yil davomida malaka oshirgan bo‘lishi. |